سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد یک سری فروشگاه های لوازم آشپزخونه

نظر

سلام و درود بر همه پارسی بلاگی های عزیز.

امیدوارم که احوالات و روزگار همگی به خوشی و سرور سپری شود.

امروز در خدمتتون هستیم با بررسی و مقایسه یک سری از فروشگاه های آنلاین و به عبارتی آنلاین شاپ های حوزه لوازم و ملزومات آشپزخانه.

مطلب امروز رو تخصصا در مورد یک قلم خاص از ملزومات آشپزخانه منتشر می کنیم و اون هم فر توکار آشپزخونه هست.

ما می خوایم در مورد خرید اینترنتی و آنلاین فر توکار آشپزخونه باهاتون صحبت کنیم.

خب امروزه دیگه هر چیزی رو شما می تونید تقریبا آنلاین خریداری کنید فقط کافیه که یک بسته اینترنتی داشته باشید. و برید سراغ یکی از ابزار های خیلی خوبی که برای شما اطلاعات خوبی رو برگردونه یه چیزی مثل یک موتور جست و جوی خوب. 

حالا این موتور جست و جوی خوب می تونه هر چیزی باشه. فرقی نمی کنه! فقط تنها نکته ای که در این مورد مهمه که بدونید این هست که شما وقتی سرچ می کنید خرید اینترنتی فر توکار آشپزخانه باید برای شما چه چیز هایی رو بیاره یا به عبارتی برای شما چه صفحات از چه سایت هایی رو بیاره؟

خب طبعا خیلی بهتره که برای شما یک سری دسته بندی از این محصولات در فروشگاه ها و شاپ های آنلاین رو بیاره!

پس وقتی شما می تونید به یک نتیجه خوب برسید که به یک صفحه دسته بندی از محصولات فر توکار آشپزخانه یا هر چیز دیگه ای که می خواید بخرید برسید.

چرا این موضوع خیلی مهمه؟

به این خاطر که دست شما برای انتخاب طیف وسیعی از کالا ها باز باشه!

به همین سادگی اگر شما نتونید بین چندین و چند محصول بگردید. که عملا شمارو محدود به یک سری یا حتی یک دونه محصول خاص بکنه! اون فروشگاه جایی نیست که نیاز واقعی شما رو برآورده کنه!

پس دقت کنید وقتی ما می خوایم مثلا فر توکار آشپزخونه مون رو خریداری کنیم اون هم به صورت آنلاین خیلی مهمه که صفحات کتگوری و دسته بندی فروشگاه برامون باز بشه!

حالا بریم و با هم چندتا از این فروشگاه های اینترنتی خوب رو بررسی کنیم تا ببینیم هر کدوم از این فروشگاه ها چه طوری می تونن برای ما کارآمد و مفید باشند.

اولین فروشگاه اینترنتی که بهش خواهیم رسید دیجی کالا هست.

مشخصا یکی از بزرگان و سرآمدان فروشگاه های اینترنتی هست و حالا حالا ها به عنوان کارآمد ترین و اساسی ترین شاپ آنلاین ایران شناخته خواهد شد.

از خوبیایی که دیجی کالا داره این که تنوع محصولاتش خیلی زیاده و شما عملا حق انتخاب خیلی زیادی داری که بین حجم بسیار گسترده ای از محصولات انتخاب کنی تا بر اساس بودجه های مالی تعیین شده توسط شما و نیاز هایی که از کالا می خواید براتون برآورده کنه حق انتخاب گسترده ای دارید.

اما توجه کنید دیجی کالا یک شاپ معمولی نیست.

این فروشگاه یک بازارچه عمومی هست که هر کسی بر اساس ساز و کاری که خودش مشخص میکنه و سیاست هایی که برای قیمت گذاریش داره قیمت هارو تعیین می کنه!

پس حواستون باشه موقع خرید یک محصول توی این شاپ به فروشنده های رقیبی که اون محصول داره حتما دقت کنید.

گاهی وقتا با قیمت های خیلی پایین تری و گاهی وقتا هم با قیمت های بالاتری مواجه می شید. پس چشماتون رو باز کنید.

دیجی کالا جای بدی برای خرید نیست! هرگز! دیجی کالا یک فروشگاه قوی و خوب و کارآمد هست ولی فروشنده های مختلف با نیت های مختلفشون اینجا می تونن به شما محصولشون رو بفروشن.

دومین فروشگاه یکمی جای سختی برای ایرانی هاست ولی اگه بتونید بهش دسترسی پیدا کنید.

این برای شما خیلی جالب خواهد بود.

آمازون . شاید یکمی عجیب و غریب باشه و خیلی دور از انتظار باشه که ما از ایران بخوایم محصولی از آمازون سفارش بدیم.

اون هم چیزی مثل فر توکار آشپزخانه. ولی گاهی وقتا برند های خاصی هستند که هیچ جایی نمونه های مشابهشو پیدا نمی کنید و اگر بتونید به این فروشگاه دسترسی داشته باشید می تونه جالب باشه.

هر دوی فروشگاه های اینترنتی که تا اینجا معرفی کردیم جزو بازار چه های آنلاین بودن و خب مشخصا بازارچه های آنلاین یکی از خاصیت هاشون این که گاهی نظارت خیلی قوی روی پروسه های فروش توی اون ها نیست . و گاهی شما نیاز دارید تا از یک شاپ تخصصی استفاده کنید که بتونید محصول تون رو با اطمینان بیشتری خریداری کنید.

برای همین سومین فروشگاه اینترنتی که می خوام معرفی کنم. فروشگاه اینترنتی وی نوین هست.

شما اگر بخواید خرید اینترنتی و آنلاین فر توکار آشزخونه رو انجام بدید کافیه به این آدرس فروشگاه وی نوین . مراجعه کنید.

اینجا شما انواع مختلفی از فر توکار برای آشپزخونه خودتون رو می تونید پیدا کنید. و بر اساس نیازی و بودجه ای تعیین کردید. بر اساس انتظاری که از چنین محصولی دارید. محصول مورد نظرتون رو مشاهده کنید.

انتخاب کنید و در نهایت خریدتون رو انجام بدید.

توی این فروشگاه به شکلی تخصصی انواع فر توکار رو می فروشن و شما می تونید با اطمینان از اینکه از یک فروشگاه اینترنتی تخصصی دارید خرید تون رو انجام می دید . خرید کنید.

بدون هیچ دغدغه خاصی.